عمق تنهايي.سکوت بيکسي

سلام عزيزان.به عمق تنهايي خوش آمديد.عزيزان من به ديدن وبي نميام پس دعوت نکنيد که شرمنده بشم.اميدوارم لحظات خوبيو در عمق تنهايي داشته باشيد.اگه نظري پيشنهادي انتقادي داشتيد بهم بگيد ممنون

عمــ ـــق تنهــ ـــایی

گاهی تنهایی ام آنقدر عمیق است*که در آسمان هم احساس میکنم در قفسم.










آلبوم جدید و فوق العاده زیباو شنیدنی کولاک با صدای علی اصحابی 

(تنظیم: کوشان حداد – عابد بسطامی – بابک مافی – امیر حیدری – فرهاد جوادی)
(ترانه سرا: روح الله احمدی – علی اصحابی – یاحا کاشانی – هادی اصحابی – عبدالجبار کاکائی)
(نوازندگان: ساکسیفون: یاشار خسروی – کمانچه: شروین مهاجر- نی: مرتضی صنایعی – دف: علی دیباج)

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ با کیفیت ۱۲۸ 

دانلود

__________________________



نظرات شما عزیزان:

مژگان
ساعت8:47---30 شهريور 1391
من با اسم عمق تنهایی لینکت کردم. اگه دوست داشتی تو هم منو با اسم کلبه تنهایی من لینک کن. بازم تبریک میگم وبلاگت فوق العاده ست

MASOMEH
ساعت15:08---28 آبان 1390
نمیدونم

سحر
ساعت11:17---5 آبان 1390
راستي واقعا علي اصحابي كولاك بپا كرده:-)
پاسخ::D اوهوم:) خیلی قشنگه آلبومش


سحر
ساعت10:52---5 آبان 1390
سلام چطولي؟ وااااي وبلاگت هرروز داره جالبتر ميشه (بزنم به تخته)
پاسخ:سلام .وای با نظرایه شما مگه میشه خوب نبود آخه.خیلی ممنونم ازت.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





?

Love Icons

Love Icons



با کليک روي +? عمق تنهايي رادر گوگل محبوب کنيد

style=div style=0&br onmouseover=br20br